středa 17. října 2007

První stopa v betonu


Tak jsem se rozhodla do toho taky praštit.
Vlastně to má svůj dobrý důvod - pořád mi leží v hlavě ten krásný týden u baltského moře a kde jinde než tady ho zvěčnit?
Mojí dobrou vílou je ale Morgie, protože od prohlédnutí její prvotiny tady byl už jen krůček ke kliknutí vpravo nahoře.

V knize Opravdová kočka je popsána prastará kočičí hra "Vlhký beton", stará jako vlhký beton sám - a já, trochu s pocitem Miy, procházející se po našem tuhnoucím zápraží, sem píšu první článek, abych zjistila, co se stane, když kliknu tam dolů...

Uvidíme...

5 komentářů:

Morgie řekl(a)...

Jéé, pěkné to tady máš, lásko :)

Perilan řekl(a)...

Pche - a já se o tom musím dozvědět takhle oklikou přes Morgie, protože Princezna mi nic neřekne :D styď se! Ale je to tu hezký :)

Kanyapi řekl(a)...

Peri, nezlob se, je to uplně čerstvá záležitost ;-)
Tady se teď budu literárně realizovat, když nebude přicházet ta správná inspirace :-)

Okeya řekl(a)...

Tak já ti přeju hodně inspirace a výdrž ... máš to tu moc pěkný ...

Anonymní řekl(a)...

Jéééé tohle se Vám fakt povedlo!!Je to skvělý!!!